Miklósy Tamás 24 év motorozás és eredményes versenyzés után 2009-ben saját csapatot alapított, amely a Tomracing Team lett. Megszervezte a csapat hátterét, versenyzőket válogatott és komplett versenycsapatként jelent meg a 2010-es versenyszezonban.

Célja volt, hogy a 2010-es esztendőben mint csapatfőnök térjen vissza a magyar motorsportba, egy minden eddiginél egységesebb és komolyabb csapat élén. Ez sikerült is, hiszen a Tomracing Team a megszerzett kupák számát tekintve a 2010-es év legeredményesebb magyar versenycsapata lett!

A sikersorozat aztán 2011-ben és 2012-ben is folytatódott.

A csapat 2012-ben három bajnoki címet is szerezett Chrobák János révén a Superstock 600-as kategóriában (Alpok-Adria, IMRC, Magyar Bajnokság), két magyar bajnoki második helyet ünnepelhetett Kurucz Ferenc (Superstock 600) és Dér Zoltán (OB 750) által, míg Juhász Dávid harmadik lett az IMRC Superbike kategóriájában.

2013-ban jelentős változások voltak a csapat életében, hiszen Chrobák János és Juhász Dávid máshol folytatta a pályafutását, viszont érkezett az a Gyutai Adrián, aki 2011-ben magyar bajnok, míg 2012-ben Alpok-Adria bajnok lett 125GP-ben. Ugyanakkor szintén csatlakozott a csapathoz Borsay Szabolcs magyar bajnok dragversenyző (motor), és első autóversenyzőként Radák “Radír” János magyar bajnok drifter.

Az új csapat sorra szállította a remek eredményeket. Borsay Szabolcs kategóriájában megnyerte a Motul Kupa 2013-as kiírását, míg Radák “Radír” János második lett az MNASZ által kiírt bajnoki sorozatban. A csapat legjobbja Gyutai Adrián volt, aki a Superstock 600-as kategóriában magyar bajnok lett, az Alpok-Adria és az IMRC sorozatokban az összetett második helyét szerezte meg, míg az Európa-bajnokságon a pontszerző, 14. helyen végzett. Ezért a teljesítményéért megkapta a MAMS-tól a 2013 legeredményesebb férfi versenyzője díjat.

2014-ben tovább erősödött a driftvonal:  Radák “Radír” János mellé Simon Csaba érkezett. Ugyanakkor újabb szakágban is megjelentek, miután Kulman Miklós személyében egy stuntversenyző csatlakozott a csapathoz. Év közben megállapodás született Kohári Zoltánnal, aki 2700 lóerős aszfaltszaggatójával, a Dragaccsal első évében rögtön egy Magyar Bajnoki címet szerzett a Tomracingnek.

2015-ben Simon Csaba távozott a csapattól, azonban igazi nagyágyú érkezett a helyére: a Tomracing Motorsport leszerződtette a háromszoros drift Európa-bajnokot, Kerényi Ádámot. 

2016-ban nagy változások álltak be a csapatnál. Gyutai Adrián három év után elhagyta a Tomracing Motorsportot, azonban több ifjú gyorsasági-motoros (Babonics Márk, Kovács Zoltán, Oláh Barnabás és Surányi Balázs) csatlakozott a csapathoz. Több új szakágban is érdekelt lett a Tomracing Motorsport: Magyar János révén egy többszörös magyar bajnok formula-autós versenyző érkezett a gárdához, de ettől az évtől a Scooter (Surányi Zoltán) és a Supermoto (Kecskeméti Márk és Hartmann Ferenc) versenyeken is érdekeltek lettek.